wtorek, 2 grudnia 2014

Festiwal tuż tuż...

Znów nie było mnie tu przez dłuższy czas, a to dlatego, że od połowy października jestem ,,zakopana" w dekoracjach świątecznych i pomimo, że zdjęcia starałam się robić na bieżąco, to zabrakło czasu na ich wrzucanie. 
Dziś kilka zwiastunów Bożego Narodzenia. Choć dom przewrócony do góry nogami; wszędzie stoją kartony z bombkami i szyszkami, a z każdego kąta wyłażą gałęzie i ogólnie jest jeden wielki bałagan, to już pomalutku zaczynam czuć święta. 
Dla kogoś, kto już dużo wcześniej musi się do nich przygotować, to wcale nie takie łatwe i oczywiste. Dla mnie takim szczególnym momentem jest Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych w Poznaniu, na którym prezentujemy swoje wyroby i gdzie Boże Narodzenie jest wszechobecne.  Od tej chwili pomimo zmęczenia u mnie dzwonią świąteczne dzwonki. 

A festiwal już za chwilę, bo od 5 do 7 grudnia. Wszystkich serdecznie zapraszam na stoisko numer 210 w pawilonie 6A.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz