niedziela, 15 marca 2015

Przechować wspomnienia

W ostatnim czasie nazbierałam sporo starych kluczy, szyldów i zamków. Postanowiłam je wykorzystać i znów przygotowałam skrzynie i pudełka na skarby. Mam już takich kilka, przechowuję w nich pierwsze laurki od moich chłopaków, serduszka z masy solnej (wykonane jeszcze w przedszkolu) oraz wszystkie inne dowody miłości, które otrzymywałam od nich przez te wszystkie lata. Czasami zaglądam do nich i ze wzruszeniem czytam nieudolnie nakreślone życzenia. Zawsze jest dużo śmiechu, gdy oglądamy ich pierwsze rysunki, bo nie od razu wykazywali zdolności plastyczne. To są kuferki wspomnień naszej rodziny i liczę na to, że kiedyś moje dzieci będą przeglądać je ze swoimi, bo warto pielęgnować wspomnienia. ( jestem sentymentalna :)


Pozdrawiam











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz